by Tyler Durden
( Based on Bloomberg Report ).
Η ΜΕΓΑΛΟΦΥΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΩΝ ΒΡΥΞΕΛΛΩΝ ΚΑΙ ΟΙ ΚΥΡΩΣΕΙΣ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΗΣ ΡΩΣΊΑΣ.
ΑΓΟΡΑΖΕΙ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΙΝΔΙΑ Η ΟΠΟΙΑ ΤΟ ΑΓΟΡΑΖΕΙ ΑΠΟ ΡΩΣΙΑ
ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΑ 25 ΔΟΛΛΑΡΙΑ ΤΟ ΒΑΡΈΛΙ.!!!
Η Ευρώπη αγοράζει ρεκόρ ρωσική διυλισμένα καύσιμα μέσω της Ινδίας και πληρώνει τεράστιο περιθώριο
από τον Tyler Durden
Τον περασμένο Αύγουστο, ήμασταν οι πρώτοι που δείξαμε πώς η Ρωσία παρακάμπτει το Ευρωπαϊκό εμπάργκο στις πρώτες ύλες: πούλησε υγροποιημένο φυσικό αέριο (LNG) στην Κίνα, η οποία στη συνέχεια το μεταπώλησε στην Ευρώπη με σημαντική σήμανση. Και παρόλο που συχνά αναφέραμε ότι η Ρωσία χρησιμοποιούσε παρόμοια καταστρατήγηση κυρώσεων για το πετρέλαιο, αυτή τη φορά χρησιμοποιώντας την Ινδία αντί της Κίνας, λίγοι ήταν πρόθυμοι να το επιβεβαιώσουν: τελικά, φαίνεται πολύ λίγοι διορατικοί ότι οι Ευρωπαίοι καταναλωτές πληρώνουν ένα ασφάλιστρο στην Ινδία, ενώ η Ρωσία δεν υφίσταται αρνητικές συνέπειες από τις ασήμαντες "κυρώσεις"της Ευρώπης.
Αυτό δεν ισχύει πλέον: την Παρασκευή, το Bloomberg ανέφερε ότι παρά τη φωτιά και την οργή της Ευρώπης για ένα εμπάργκο (το οποίο έχει μειωθεί σημαντικά τους τελευταίους μήνες), " το πετρέλαιο εξακολουθεί να προμηθεύει την Ευρώπη με τη βοήθεια της Ινδίας ".
Όπως αναφέραμε τότε, τον περασμένο Δεκέμβριο η ΕΕ απαγόρευσε σχεδόν όλες τις εισαγωγές αργού πετρελαίου δια θαλάσσης από τη Ρωσία. Δύο μήνες αργότερα, επέκτεινε αυτή την απαγόρευση στα εξευγενισμένα καύσιμα. Ωστόσο, αυτοί οι κανόνες δεν έχουν σταματήσει χώρες όπως η Ινδία από το να αρπάξουν φθηνό ρωσική ρωσική αργού, μετατρέποντάς το σε καύσιμα όπως το ντίζελ, και την αποστολή πίσω στην Ευρώπη σε ένα βαρύ σήμανσης: όπως δείχνει το διάγραμμα παρακάτω, η διαφορά τιμής μεταξύ Μπρεντ και Ουράλια, ένα υποπροϊόν των ρωσικών κυρώσεων, είναι περίπου 25 δολάρια ανά βαρέλι, ή σχεδόν το ένα τρίτο της τιμής ενός βαρελιού αργού. Τα περιθώρια στα Ρωσική προϊόντα είναι ακόμη υψηλότερα όταν πρόκειται για εξευγενισμένα προϊόντα όπως η βενζίνη ή το ντίζελ.
Last August, we were the first to show how Russia circumvented the European embargo on raw materials: it sold liquefied natural gas (LNG) to China, which then resold it to Europe at a substantial markup. And although we also frequently reported that Russia was using a similar oil sanctions circumvention, this time using India instead of China, few were willing to confirm it: after all, it would seem very few insightful that European consumers pay a premium to India, while Russia suffers no negative consequences from Europe's paltry "sanctions".
This is no longer the case: on Friday, Bloomberg reported that despite Europe's fire and anger over an embargo (which has eased markedly in recent months), " oil still supplies Europe with the help of India ".
As we reported at the time, last December the EU banned almost all crude oil imports by sea from Russia. Two months later, it extended this ban to refined fuels. However, these rules have not stopped countries like India from grabbing cheap Russian crude, turning it into fuels such as diesel, and shipping it back to Europe at a hefty markup: as the chart shows below, the price differential between Brent and Urals, a by-product of Russian sanctions, is around $25 per barrel, or almost a third of the price of a barrel of crude. Margins on Russian products are even higher when it comes to refined products such as gasoline or diesel.